Sonda RG: Nie wierzycie już w remont kładki na moście żelaznym

14:30

19 maja 2017

Filip Praski

Dziennikarz Radia Gorzów 95,6 FM. E-mail: f.praski@radiogorzow.pl

Już od pięciu lat zamknięta jest kładka na moście żelaznym. W naszej cotygodniowej sondzie pytaliśmy Was czy wierzycie jeszcze, że władzom miasta uda się dogadać z PKP i wyremontować kładkę.

Aż 80 % głosujących uważa, że nie, optymistami pozostaje 20 % internautów. Na ponowne otwarcie przejścia wciąż liczą mieszkańcy, z którymi rozmawialiśmy na ulicach:

Kilka dni temu na naszej antenie wiceprezydent Artur Radziński tłumaczył, że wizja remontu kładki oddala się, ponieważ kolei – czyli właścicielowi mostu –  nie zależy na jego remoncie i otwarciu przejścia. Trwające od dawna rozmowy i negocjacje nie przynoszą żadnych efektów.

7 myśli na temat “Sonda RG: Nie wierzycie już w remont kładki na moście żelaznym”

  1. Kolej ma olbrzymie fundusze na inwestycje, których nawet nie potrafi spożytkować w całości. A o durną kładkę się handryczą.

  2. Ten „most ” musi zostać rozebrany w całości.Albo ktoś wymusi na PKP remont-nie malowanie. Gdzie są brakujące nity i podkłady?

  3. a po odbudowie – kładkę należy nazwać imieniem — zemsta Sejwy –

  4. Od początku jak rządził Wójcicki mówiłem mu (pisałem)
    most od Garbary do Towarowej (a lepiej ronda S3 Kasprzaka)

    Dukali plan inwestycycjny 1 mld zł a nie uwzględnili w nim mostu.
    Jak można myśleć o rozwoju miasta które jest położone na środku rzeki bez budowy mostów. Nie wiem co oni mają tam pod kopułą ale rozumu to tam chyba brak.

    Most drogowo-kolejowy. Tory skręcić inaczej i trzeba wystąpić do województwa o kasę. Za 100 mln zł jak św Rocha w Poznaniu.
    I już zacząć budowę. Póki są środki z unii europejskiej.

  5. Pytanie jest zle postawione tzn. czy miastu uda sie dogadac z PKP w sprawie remontu kladki. Przypominam,że ze względu na bezpieczenstwo mieszkancow w 2013 r podjeta zostala decyzja o zamknieciu kladki. W wyniku prawnych dzialan z centrala PKP w Warszawie i Zielonej Gorze oraz sluzb wojewody ustalono, ze kladka jest wlasnoscia miasta i do miasta nalezy decyzja czy ja likwidowac czy remontowac. Ówczesne wladze miasta podjely decyzje, ze kladka bedzie remontowana na co PKP w 2014 r wyrazilo zgode. Ustalajac budzet miasta na 2015r zapisalismy zadanie do wykonania-remont kladki. Nowa wladza miasta zamiast realizowac remont przesuwala to zadanie i mimo powyzszych wyjasnien probowala naklonic PKP do udzialu. Skutek jest taki. ze remont przesunal sie o 3 a moze 4 lata ???

  6. Panie Sejwa -było nie zamykać „kładki” tylko zostawić, i niech się by o to martwił pan Wójt a tak to spłynęło na pana – nie było warto wychodzić przed orkiestrę- i tak poleciał pan na zbity pysk

  7. Najlepiej niech się wszyscy wezmą za robotę , uruchomią kładkę i przestaną przeciągać liny .. każdy forsę bierze , siedzi na ciepłym stołeczku i zero odpowiedzialności , a nie ciągłe dyskusje . W Gorzowie to takie dziadostwo , że głowa boli , lęgną się tylko po-paprańcy i kodziarze . MIESZKAŃCY CZEKAJĄ NA DOBRĄ ROBOTĘ I PRZYJAZNE DLA MIASTA DECYZJE !!!
    KŁADKA NA ŻELAZNYM MOŚCIE JEST I BYŁA POTRZEBNA … może te wieśniaki co rządzą wezmą sobie to do serca .

Dodaj komentarz