Zmiana organizacji ruchu w centrum od dzisiaj

Pomiędzy godz. 17.00 a 18.00, nastąpi zapowiadane zamknięcie wschodniej części skrzyżowania ul. Chrobrego, Spichrzowej i Mostu Staromiejskiego.  W czwartek odbędzie się odbiór czasowej organizacji ruchu i ruszą prace budowlane.

 

W związku ze spodziewanym większym natężeniem ruchu i chęcią jego upłynnienia, na Rodnie Santockim, wyłączona zostanie sygnalizacja świetlna. Mówi Ewa Iwańska ze spółki Gorzowskie Inwestycje Miejskie

Ruch na kierunku głównym – z ul. Chrobrego na Most Staromiejski – będzie odbywał się jedną jezdnią, po jednym pasie ruchu, w każdym kierunku. Kierowcy, jadący z Zamościa, będą mogli przejechać tylko na wprost w ul. Bolesława Chrobrego. Sygnalizacja świetlna zostanie wyłączona i nie będzie możliwości skrętu z Mostu Staromiejskiego w lewo w ul. Spichrzową. Pozostanie możliwość wjazdu z ul. Nadbrzeżnej na Most Staromiejski oraz z ul. Spichrzowej (od strony ul. Hejmanowskiej) do ul. Lutyckiej. Nie będzie możliwości wjazdu z ul. Spichrzowej w ul. Mostową. Ulica Obotrycka, na wjeździe od ul. Pionierów w kierunku Katedry, będzie drogą dwukierunkową bez przejazdu oraz z ograniczeniem ruchu. Zapewnione zostaną tam miejsca dla dostaw (na czas za i wyładunku) oraz osób niepełnosprawnych, dojazd do parafii, banku (na jego zaplecze) oraz na Plac Stary Rynek dla posiadaczy odpowiedniego zezwolenia (organizatorzy imprez i uroczystości). Przedsiębiorcy dowożący zaopatrzenie do swoich lokali będą mogli korzystać z wcześniej wspomnianej możliwości wjazdu na ul. Obotrycką, z istniejących kopert dla dostaw oraz na ul. Spichrzowej (w uzgodnieniu z wykonawcą robót).

 

Dojazd do ul. Spichrzowej (do jej wschodniej części) będzie możliwy:

 

Dojazd do zachodniej części ul. Spichrzowej będzie możliwy:

 

Dla kierowców jadących z Zamościa, w kierunku centrum, GIM rekomenduje przejazd trasą alternatywną przez ul. Grobla – Zielona – Trasę Nadwarciańską – rondo Santockie – ul. Warszawską.

Inwestycja będzie kosztowała ponad 12,7 mln złotych. Dofinansowanie pochodzi z dwóch źródeł: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg – ponad 6,5 mln zł oraz z Rządowy Fundusz Polski Ład – 5 mln zł. Wykonawca na realizację prac ma 14 miesięcy.

Exit mobile version