Uważajcie na oszustów!

Fot. facebook.com/rzecznikkonsumentowgorzow

Fot. facebook.com/rzecznikkonsumentowgorzow

Pracownicy biura rzecznika konsumentów w Gorzowie przyjmują wiele zgłoszeń od mieszkańców dotyczących oszustw internetowych i kradzieży pieniędzy z kont bankowych.

Jak działają przestępcy wyjaśnia nam Marta Petelska – Brodzińska, miejski rzecznik konsumentów:

Nigdy nie możemy pozwolić rozmówcy na zainstalowanie na naszym smartfonie czy komputerze nowych programów:

W takiej sytuacji bank nie ponosi odpowiedzialności za transakcje autoryzowane przez konsumenta. W razie podejrzenia, że rozmawiamy z oszustem należy przerwać połączenie i samemu zadzwonić do banku lub pójść do oddziału:

Jak podkreśla Marta Petelska – Brodzińska możliwości skutecznej pomocy po kradzieży zazwyczaj są bardzo ograniczone, dlatego musimy zachować najwyższą ostrożność, gdy kontaktuje się z nami ktoś, kto przedstawia się jako pracownik naszego banku.

CZYTAJ TEŻ: Policjanci ostrzegają przed oszustami internetowymi.

Exit mobile version