Po badaniu słuchu podpisali niekorzystne umowy. Rzecznik konsumenta mówi co robić

Po darmowym badaniu słuchu podpisali niekorzystne umowy nawet na kilka tysięcy złotych. Rzecznik Praw Konsumenta z Gorzowa tłumaczy co robić.

Do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta zgłasza się coraz więcej osób, które otrzymały zaproszenie na bezpłatne badanie słuchu. Mieszkańcy ulegli manipulacjom i po badaniu podpisali umowy na kupno sprzętu opiewające nawet na kilka tysięcy złotych – mówi Marta Petelska-Brodzińska, rzecznik konsumentów.

Jak przyznaje rzecznik, sytuacja jest nieco bardziej skompilowana niż w przypadku organizowanych wcześniej pokazów handlowych. 

W przypadku podpisania niekorzystnej umowy należy jak najszybciej zgłosić się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów – biuro znajduje się w Urzędzie Miasta przy ulicy Myśliborskiej. 

Exit mobile version