Upubliczniono pokontrolny protokół w ZSO nr 16

redakcja gorzowska

Urząd miasta opublikował protokół z kontroli, która została przeprowadzona w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 16 w Gorzowie. Przypomnijmy, kontrolę zlecono pod koniec grudnia ubiegłego roku po tym, jak w placówce wykryto nieprawidłowości finansowe. Nieoficjalnie mówiło się wtedy o tym, że jedna z osób pracujących w placówce miała przywłaszczyć 200 tysięcy złotych.

Wyniki kontroli potwierdzają, że w budżecie placówki rzeczywiście takiej kwoty brakuje. Mówi rzecznik prasowy Urzędu Miasta Wiesław Ciepiela:

Jak dodaje Wiesław Ciepiela, opublikowane dokumenty mają charakter jedynie merytoryczny i na razie nie można wskazać konkretnej osoby odpowiedzialnej za zaistniałą sytuację:

Z opublikowanego protokołu pokontrolnego wynika m.in., iż dochodziło do nienależnego przekazywania środków pieniężnych z konta szkoły na konto jednej z pracownic. Nienależnie przekazany kwoty dotyczyły m.in. zaliczek na wynagrodzenia, pożyczek i opłacania faktur.

Exit mobile version