Urząd Miasta nieczynny dla interesantów

fot. gorzow.pl

Od poniedziałku 16 marca do odwołania Urząd Miasta będzie nieczynny dla interesantów, natomiast nie przerywa pracy. Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna. Decyzję o reorganizacji pracy Urzędu Miasta podjął prezydent Jacek Wójcicki, aby ograniczyć ryzyko zakażenia i rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Nieczynna będzie sala Obsługi Mieszkańców w budynku głównym UM przy ul Sikorskiego, zamknięte dla klientów będą również pozostałe budynki UM, przy ul. Myśliborskiej, ul. Łokietka, ul.Okólnej, ul. Teatralnej i ul. Jagiellończyka. Do budynków UM wpuszczani będą jedynie pracownicy.
Placówka PKO BP w budynku UM przy ul. Sikorskiego będzie nieczynna. Płatności z tytułu zobowiązań podatkowych można dokonywać bez prowizji w każdej innej placówce banku PKO BP.

Urząd Stanu Cywilnego / urodzenia, śluby, zgony
Urząd Stanu Cywilnego ogranicza liczbę osób obecnych podczas ślubów, rejestruje urodzenia i przyjmuje osoby z aktami zgonu.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Klienci będą obsługiwani telefonicznie pod nr telefonów 95 7387 102 lub 95 7387 116. Zachęcamy, aby nikt go nie odwiedzał bez wyraźnej konieczności.

Korespondencja mailowa, telefoniczna lub listowna będzie w najbliższym czasie najbezpieczniejszą formą kontaktu z pracownikami urzędu:

Kontakt telefoniczny z Urzędem Miasta – 95 7355 500
Kontakt mailowy – kancelaria@um.gorzow.pl

Wnioski w formie papierowej można składać osobiście wyłącznie do specjalnie przygotowanej na ten cel urny, która będzie ustawiona w budynku UM przy ul. Sikorskiego, tuż za głównymi drzwiami wejściowymi.

W sprawach indywidualnych prosimy o bezpośredni kontakt z konkretnym wydziałem, którego numery telefonów znajdują się na stronie internetowej.

Inf. Urząd Miasta

Jak się kontaktować?

WAŻNE NUMERY TELEFONÓW, E-MAILE, KONTAKTY

Poniżej znajdą Państwo numery telefonów oraz adresy e-mail: do naszych pracowników, którzy zdalnie postarają się pomóc załatwić sprawy w Urzędzie Miasta Gorzowa Wlkp. Wnioski w formie papierowej (w zamkniętej kopercie), prosimy składać do specjalnie przygotowanej na te okoliczność urny, ustawionej tuż za drzwiami głównego wejścia do urzędu.

Wydział Spraw Obywatelskich
– dowody osobiste (wniosek o wydanie dowodu, zgłoszenie zagubienie, odbiór dowodu)
– ewidencja ludności (meldunki, wymeldowanie, rejestr nr PESEL)
tel: 95 7355 569 (ewidencja ludności), 95 7355 573 (dowody osobiste)
e-mail: wso@um.gorzow.pl

Wydział Obsługi Inwestora i Biznesu:
– działalność gospodarcza (otwarcie, zawieszenie, zamkniecie)
– koncesje na alkohol
tel: 95 73 55 557
e-mail: wob@um.gorzow.pl

Wydział Spraw Społecznych:
– karta mieszkańca
– karta seniora
– karta dużej rodziny
tel: 95 7355 756
e-mail: wss@um.gorzow.pl

Wydział Podatków i Opłat:
– podatek od nieruchomości od osób fizycznych
– użytkowanie wieczyste
telefon: 95 7355 741, 95 7355 925
e-mail: izabela.podgorna@um.gorzow.pl, jadwiga.drzymala@um.gorzow.pl

Wydział Komunikacji:
tel. 95 7355 720 (sekretariat), 95 7355 818 (rejestracja pojazdów), 95 7355 725 (prawa jazdy),
e-mail: wkm@um.gorzow.pl

To załatwimy za pomocą poczty:

rejestracja pojazdów – wyrejestrowanie pojazdu, wydawanie zaświadczeń potwierdzających rejestracje, zawiadomienie o zbyciu/nabyciu pojazdu,
możliwość uzyskania informacji telefonicznej:
rejestracja/przerejestrowanie pojazdu, wymiana/wtórnik dowodu rejestracyjnego, wydawanie dowodów
rejestracyjnych/kart pojazdu, wydawanie wtórników oznaczeń, uzyskanie wpisu adnotacji urzędowych do dowodu rejestracyjnego/karty pojazdu.

Możliwość załatwienia spraw za pomocą poczty (prawa jazdy):

przyjmowanie wniosków o wydanie prawa jazdy,
wydanie PKK (profilu kandydata kierowcy),
wymiana prawa jazdy,
wydawanie i przedłużanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
uzyskanie informacji na temat wydanych decyzji, skierowań na podstawie otrzymanych informacji od innych instytucji,
informacja na temat zwrotu zatrzymanych/przywracania uprawnień,
wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpis przedsiębiorcy, do rejestru działalności regulowanej.

Wydział Edukacji
tel: 95 7355 750, 95 7355 777
e-mail: wed@um.gorzow.pl
– nabór do przedszkoli i szkół podstawowych

Wydział Kultury
tel. 95 7355 841, 95 7355 746
e-mail: wku@um.gorzow.pl
– dotacje dla organizacji pozarządowych w zakresie kultury
– stypendia kulturalne

Wydział Sportu
tel. 95 7355 736, 95 7355 628
e-mail: wsp@um.gorzow.pl

Urząd Stanu Cywilnego
ul. Kazimierza Wielkiego
tel. 95 7355 826, 95 7355 824
e-mail: usc@um.gorzow.pl

Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego
telefon: 95 7355 763, 95 7355 711,
e-mail: wgt@um.gorzow.pl
– Transport publiczny ( w tym windykacja opłat mandatowych)
– Zieleń miejska
– Czystość terenów publicznych
– administracja cmentarzem

Wydział ZIT i Programowania Strategicznego
tel: 697523650
e-mail: zip@um.gorzow.pl

Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
tel: 95 73 55 557
e-mail: wsr@um.gorzow.pl

Biuro Nadzoru Właścicielskiego
e-mail: bnw@um.gorzow.pl
– współpraca z miejskimi spółkami

Wydział Inwestycji
tel. 95 7355 790, 95 7355 979
e-mail:win@um.gorzow.pl

Wydział Dróg:
tel: 95 7355 984
e-mail: wdr@um.gorzow.pl

Straż miejska
tel: 95 7355 727
e-mail: ksm@um.gorzow.pl
• zapewnienie ochrony spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrolowanie ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym;
• współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
• zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych;
• zapewnienie ochrony obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
tel: 95 7355747, 95 7355 960
e-mail: brk@um.gorzow.pl
• udzielanie porad prawnych w sprawach konsumenckich

Biuro Egzekucji Administracyjnej
tel: 95 7355 740
e-mail: bea@um.gorzow.pl
• prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych miasta
• badanie prawidłowości otrzymanych tytułów wykonawczych i dopuszczalności egzekucji administracyjnej
• opracowywanie planów egzekucyjnych

Wydział Zarządzania Systemami Informatycznymi
obsługa informatyczna jednostek oświatowych
tel. 95 7355 915
e-mail: wsi@um.gorzow.pl
e-mail: office@um.gorzow.pl

Wydział Audytu Wewnętrznego, Kontroli i Analiz
tel: 95 7355 862
e-mail: aka@um.gorzow.pl

Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Pion Ochrony Informacji Niejawnych Inspektor Ochrony Danych
tel: 95 7355 652, 95 7355 556
e-mail: wzk@um.gorzow.pl

Wydział Promocji i Informacji
tel. 95 7355 785
e-mail: wpi@um.gorzow.pl

Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji
tel: 95 7355 789
bsr@um.gorzow.pl

Wydział Urbanistyki i Architektury
tel: 95 7355 658
e-mail: wua@um.gorzow.pl

Wydział Geodezji i Katastru
tel: 95 7355 641
e-mail: wkg@um.gorzow.pl

Wydział Podatków i Opłat
tel: 95 7355 602
e-mail: wpo@um.gorzow.pl

Exit mobile version