Komunikat dyrektora generalnego urzędu wojewódzkiego:
Obecnie kluczowe znaczenie mają szeroko zakrojone działania profilaktyczne oraz zabezpieczenie funkcjonowania administracji odpowiedzianej za bezpieczeństwo mieszkańców. Jednym z najważniejszych zadań służb epidemiologicznych jest rekomendacja pozostania w domach i ograniczenia spotkań, dużych zbiorowisk ludzi. Dlatego podjąłem decyzję, że od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania zostaje zamknięta obsługa klientów w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. oraz w Delegaturze LUW w Zielonej Górze.
1) do odwołania Lubuski Urząd Wojewódzki nie przyjmuje klientów (z wyłączeniem sytuacji nadzwyczajnych); wizyty umówione on-line i wezwania do osobistego stawienia się
w Urzędzie zostają anulowane;
2) urzędnicy nie przerywają pracy, sprawy załatwiane są drogą telefoniczną, elektroniczną lub pocztową; poniżej umieszczamy listę telefonów wydziałów, do których należy dzwonić w konkretnych sprawach;
3) przy wejściu do budynku Urzędu i w Delegaturze LUW w Zielonej Górze znajdują się skrzynki podawcze, do których można będzie składać dokumenty.
Telefony do sekretariatów biur i wydziałów:
- Biuro Wojewody 95 785 11 15
- Biuro Organizacji i Kadr 95 78 51 600
- Biuro Obsługi Urzędu i Rozwoju Systemów Informatycznych 95 785 12 00
- Wydział Polityki Społecznej 95 785 14 00
- Wydział Zdrowia 95 785 11 50
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 95 785 1300
- Wydział Budżetu i Finansów 95 785 16 50
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami 95 7851 700
- Wydział Infrastruktury 95 785 17 50
- Wydział Nadzoru i Kontroli 95 785 18 00
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców 95 785 15 00
- Wydział Programów Europejskich i Rządowych 95 785 19 00
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna 95 78 51 950
Zachęcamy również do korzystania z dostępnych infolinii:
- Informacja ogólna koronawirus (NFZ – całodobowo), tel. 800 190 590.
- Informacja dla obywatela, tel. 22 250 01 27 (w godzinach pracy urzędu).
- Informacja dotycząca paszportów Gorzów Wielkopolski, tel. 95 785 18 57/ 95 785 15 22/
95 785 15 13 (poniedziałek od godz. 9.00 do 17.00, wtorek – piątek od godz. 8.00 do 15.00).
- Informacja dotycząca paszportów Zielona Góra, tel. 68 452 71 38/ 68 452 71 42 (poniedziałek od godz. 9.00 do 17.00, wtorek – piątek od godz. 8.00 do 15.00).
- Informacja dotycząca cudzoziemców, tel. 95 785 18 53 ( poniedziałek od godz. 10:00 do 16:00; wtorek – piątek od godz. 9:00 do 15:00).
- Automatyczna infolinia dotycząca cudzoziemców, tel. 95 785 18 52 (całodobowa).
- Informacja dotycząca zezwoleń na pracę, tel. 95 785 18 56 (poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 15:00)
- Informacja dotycząca koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w obszarze świadczeń rodzinnych i wychowawczych, tel. 95 785 18 55 (poniedziałek – piątek, od godz. 9:00 do 11.00).
- Informacja dotycząca rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, tel. 95 785 18 54 (godz. od 9:00 do 11.00)
- Informacja dotycząca mienia zabużańskiego – (w godzinach pracy urzędu) tel. 95 785 17 00.
Korespondencja mailowa, telefoniczna lub listowna będzie w najbliższym czasie najbezpieczniejszą formą kontaktu z pracownikami urzędu.