Klienci gorzowskiego magistratu będą mogli załatwić sprawy urzędowe bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikami. Na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa przygotowano dwa paczkomaty. Dokumenty można nadać i odebrać za pośrednictwem takiego urządzenia.
Paczkomaty oznaczone herbem miasta zostały ustawione przy głównej siedzibie magistratu przy ul. Sikorskiego oraz przy ul. Myśliborskiej. Mówi prezydent Jacek Wójciki:
W nich będzie można odbierać dokumenty nadane przez urzędników. Na początek Urząd Miasta rozpoczął przyjmowanie przez paczkomaty spraw do Wydziału Komunikacji. Gorzowianie mogą tą drogą załatwić m.in. wszelkie sprawy związane z rejestracją pojazdów czy prawem jazdy. O załatwieniu sprawy i możliwości odbioru dokumentów będą powiadamiani drogą elektroniczną – za pośrednictwem e-maila bądź wiadomości SMS.
Marta Liberkowska, dyrektor Wydziału Promocji i Informacji Urzędu Miasta:
Mieszkańcy także mają możliwość bezpośredniego umieszczania przesyłek w paczkomatach. Dodatkowo mogą je nadać z każdego innego paczkomatu firmy InPost. Trzeba wypełnić formularz na stronie urzad24.inpost.pl/Gorzow i zanieść wymagane dokumenty do dowolnego, wybranego przez siebie paczkomatu. Koszt nadania przesyłki przez klienta wynosi 5,99 zł
Gorzowski magistrat zapowiada, że w niedalekiej przyszłości paczkomaty będą pomocne w załatwianiu innych urzędowych spraw.