Magistrat rozszerza zakres bezpośredniej obsługi mieszkańców

fot: RG

Od poniedziałku (11 maja br.) w Urzędzie Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego będzie można załatwić kolejne sprawy bezpośrednio u urzędników. Dotyczy to tych związanych z meldunkiem oraz ewidencją działalności gospodarczej – poinformował Dariusz Wieczorek z Wydziału Promocji i Informacji UM Gorzowa Wlkp.

„Natomiast od wtorku (12 maja br.) interesantów rozpoczną przyjmować urzędnicy pięciu wydziałów magistratu: Dróg, Urbanistyki i Architektury, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Geodezji i Katastru oraz Gospodarki Nieruchomościami i Majątku. Przyjmowane będą tylko osoby, które wcześniej ustalą telefonicznie lub mailowo termin wizyty” – powiedział Wieczorek.

Ponadto, w poniedziałek (11 maja br.) wszystkie swoje stanowiska do obsługi klientów uruchomi Wydział Komunikacji przy ul. Myśliborskiej, który od 4 maja br. funkcjonował, ale jeszcze w ograniczonym zakresie.

Gorzowski magistrat do bezpośredniej obsługi klientów zaczął wracać 4 maja br. Od tego dnia w budynkach urzędowych stało się możliwe załatwianie spraw związanych z dowodami osobistymi, rejestracją pojazdów i prawami jazy oraz z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego.

Obsługa mieszkańców przez wydziały będzie odbywała się od poniedziałku do piątku, od godziny 8 do 14.00, za wyjątkiem wtorku, kiedy to będą one czynne o dwie godziny dłużej.

Klienci będą wpuszczani do budynków przez pracowników ochrony pojedynczo, w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy. Przy stanowisku będzie mogła być jedna osoba.

„W naszych obiektach do dyspozycji nadal są skrzynki do składania korespondencji, dokumentów, pism, a także paczkomaty In Post. Pamiętając o ciągle istniejącym stanie epidemii zachęcamy – o ile to możliwe – do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu” – zaznaczył Wieczorek.

Z powodu ograniczeń sanitarnych wprowadzonych po ogłoszeniu stanu epidemii, gorzowski magistrat zawiesił osobiste załatwianie spraw urzędowych 16 marca br. i od tego czasu do 4 maja br. pracował zdalnie, a jego klienci mieli kontakt z urzędnikami głównie przez internet.

Exit mobile version