ZUS jedzie do klienta, czyli „Dni ubezpieczonego”

Lubuski ZUS zaprasza do udziału w „Dniach ubezpieczonego”. Tym razem nie trzeba przychodzić do urzędu, to pracownicy zakładu na zaproszenie pracodawcy odwiedzą firmę i odpowiedzą na najważniejsze pytania z zakresu ubezpieczeń społecznych. Będzie można dowiedzieć się m. in. dlaczego konto w ZUS jest tak samo ważne jak bankowe oraz czym jest IoSKU – czyli opis stanu finansowego konta emerytalnego i dlaczego warto się z nim zapoznać.

Akcja ZUS skierowana jest do największej grupy klientów zakładu, czyli wszystkich osób ubezpieczonych. Dzięki temu dowiemy się np. czy pracodawca odprowadza za nas składki oraz jaką kwotę udało nam się do tej pory zgromadzić na subkoncie.

Podczas szkoleń w ramach „Dni Ubezpieczonego” eksperci wytłumaczą indywidualnie, krok po kroku, jakie dane znajdują się w IoSKU oraz jak je interpretować. To nie wszystko, pracownicy dowiedzą się także jak założyć konto na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE), dlaczego warto to zrobić i jakie informacje tam znajdziemy, dlaczego elektroniczne zwolnienie lekarskie (e-ZLA) jest lepsze od „zielonego druczka” oraz jakie są prawa i obowiązki ubezpieczonego.

Na zaproszenia od pracodawców ZUS czeka do końca października. W Gorzowie trzeba dzwonić pod numer 95 73 95 155.

Exit mobile version