Kolejne firmy z naszego regionu od dziś mogą poszczycić się certyfikatem jakości „Nasze dobre lubuskie”. To tytuł przyznawany za innowacyjne produkty i usługi. Organizatorem plebiscytu jest „Gazeta Lubuska”.
Nagrody były przyznawane w 5 kategoriach. Nowością w tegorocznej edycji plebiscytu były „produkty i usługi ekologiczne” oraz „zdrowie i uroda”.
O certyfikat „Nasze dobre lubuskie” walczyło 19 firm. Wśród nich niewielkie gospodarstwo rolne prowadzone przez Piotra Marciniaka, który produkuje oleje.
Koordynator konkursu, Marzena Gruszczyńska przyznaje, że usługi i produkty wytwarzane przez lubuskich przedsiębiorców ciągle zaskakują:
Laureaci każdej z kategorii oprócz pamiątkowej statuetki i certyfikatu dostali nagrody w postaci kampanii reklamowych, które będą realizowane w gazetach i na portalach Polska Press Grupy. – To dla nas szansa, żeby wybić się poza nasz region – mówi Tomasz Kardynia, właściciel gospodarstwa rolno-szkółkarskiego, który zdobył 1 miejsce w kategorii „zdrowie i uroda”:
– Tytuł „Nasze dobre lubuskie” to docenienie starań przedsiębiorców i promocja ich produktów – mówi Anna Tomaszewska z firmy produkującej obuwie profilaktyczne, która zdobyła certyfikat w kategorii „produkt przemysłowy – nowoczesne technologie”.
O przyznaniu tytułu „Nasze dobre lubuskie” oprócz kapituły, decydowali także czytelnicy „Gazety Lubuskiej”. W internetowym głosowaniu uznali, że certyfikat należy się zielonogórskiemu browarowi prowadzonemu przez Pawła Kąkola. Laureat ma nadzieję, że dzięki nagrodzie Lubuszanie chętniej będą odwiedzali jego restaurację:
Plebiscyt „Nasze Dobre Lubuskie” został zorganizowany po raz 14. To najbardziej prestiżowy i znany konkurs „Gazety Lubuskiej” – mówi redaktor naczelny, Janusz Życzkowski:
Od początku istnienia plebiscytu o tytuł „Nasze dobre lubuskie” walczyło ponad 500 produktów i usług. Dla laureatów na promocję w mediach Polska Press Grupy przeznaczono łącznie prawie 1,5 mln zł.