Czy kupując na tzw. liveach sprzedażowych otrzymujemy gwarancję? Czy możemy odesłać przysłane produkty, jeśli są inne od tych które rzeczywiście zamówiliśmy przez internet?
Na te i inne pytania otrzymali dziś odpowiedzi uczniowie I liceum, którzy wzięli udział w spotkaniu z pracownikami biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów na którym poznawali swoje prawa konsumenckie.
To pierwsze z cyklu spotkań z gorzowską młodzieżą, które planuje organizować p.o Miejskiego Rzecznika Konsumentów Marta Petelska – Brodzińska:
Mariusz Mężyński, dyrektor I ogólniaka jest zadowolony z tematów poruszanych na dzisiejszym spotkaniu, bo młodzi ludzie w odróżnieniu choćby od seniorów, rzadziej spotykają się na przykład z internetowymi wyłudzeniami:
Uczniowie, którzy brali udział w dzisiejszym spotkaniu znają już swoje prawa z lekcji w szkole, ale jak sami mówią: takiej wiedzy nigdy nie jest za dużo:
Przypomnijmy, pracownicy biura miejskiego rzecznika konsumenta udzielają porad w swoim biurze przy ulicy Łokietka 22.
Polecamy
Kolejne przedszkola do termomodernizacji
Kolejne miejskie przedszkola doczekają się termomodernizacji. Tym razem chodzi o przedszkola: nr 32 przy ul. Stilonowej i nr 7 przy...
Czytaj więcejDetails