Przejdź na offline, dołącz do sportowych i kulturalnych wydarzeń. Arena Gorzów rusza z kampanią pod nazwą „Offline jest ciekawiej”.
To kampania skierowana przede wszystkim do dzieci i młodzieży. Wszystko po to, by zachęcić ich do odejścia od ekranów telefonów i komputerów i wzięcia udziału w wydarzeniach organizowanych przez Arenę Gorzów. Rozpoczęcie kampanii ogłoszono w trakcie Gorzowskich Targów Edukacyjnych. „Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona” mówi Agata Duśińska, prezes Słowianki.
Kampania „Offline jest ciekawiej” ma na celu uświadomienie młodych ludzi jak ważne jest budowanie relacji. „Niestety, w obecnych czasach coraz więcej osób ma z tym problem” przyznaje Renata Pliżga, dyrektor gorzowskiego Wydziału Edukacji.
Informacje o bieżących wydarzeniach w Arenie Gorzów można znaleźć na jej stronie internetowej oraz na Facebooku.