Poczta elektroniczna, tradycyjna i telefon – to obowiązujące od kilku tygodni formy kontaktu z urzędnikami. Przy obu siedzibach gorzowskiego urzędu miasta- na Sikorskiego i Myśliborskiej ustawiono też skrzynki podawcze. Dziennie trafia do nich blisko 300 wniosków. Najwięcej spraw dotyczy podatków i rejestracji aut. Są też sprawy, których nie da się załatwić bez wizyty w urzędzie.
Przypomina o tym Marta Liberkowska, dyrektor wydziału promocji i informacji:
Kilkanaście dni temu w Gorzowie prace rozpoczął też „urzędowy” paczkomat. Za jego pośrednictwem, można załatwić sprawy z zakresu działań Wydziału Komunikacji. Od początku działania paczkomatu wydział obsłużył zdalnie ponad 20 spraw dotyczących m.in. rejestracji pojazdów z zagranicy, przerejestrowania pojazdu oraz odbioru dowodów rejestracyjnych– powiedział Bartosz Kmita, dyrektor Wydziału Komunikacji.
Numer telefonu do urzędu miasta to 95 7355 500. E-mail: kancelaria@um.gorzow.pl.