Firma Komunalnik przeprasza za bałagan, brak pojemników i opóźnienia w odbiorze odpadów- czyli wszystko to, na co od początku kwietnia skarży się spora część gorzowian. Wywoźnik przyznaje, że ma problemy. Tłumaczy je m.in. kłopotami z dostawcami pojemników, związanymi z epidemią. Firma deklaruje też, że do 26 kwietnia rozstawi wszystkie pojemniki. Przypomnijmy- będzie to prawie miesiąc po terminie.
To zresztą kolejna data, jaką podaje Komunalnik. Przed świętami firma deklarowała, że opanuje sytuację do 14 kwietnia. Tak się jednak nie stało. Do tej pory docierają do nas sygnały od gorzowian o braku pojemników i bałaganie.
W przesłanym do nas oświadczeniu firma przeprasza. Komunalnik tłumaczy, że proponował poprzedniemu wywoźnikowi, że odkupi jego pojemniki, co- zdaniem Komunalnika- pozwoliłoby uniknąć zamieszania, ale oferty nie przyjęto. Komunalnik podaje, że każdego dnia rozstawia ok. 1000 pojemników. Deklaruje, że całą operację zakończy do 26 kwietnia. -Wszystkie ewentualne reklamacje będą realizowane po tym terminie, a zgłoszenia dotyczące rozmiarów pojemników poprawione- czytamy w oświadczeniu firmy.
Komunalnik podaje, że od początku działalności odebrał ponad 1000 ton odpadów, a w tym tygodniu na własny koszt zorganizuje dodatkow odbiory śmieci w największych skupiskach mieszkańców. Firma deklaruje też, że zwiększyła liczbę osób obsługujących telefony.
-Szanowni Państwo, chcemy pokazać, że jesteśmy firmą wartą szansy oraz zaufania, niezależnie od tego, jakie informacje o nas są państwu prezentowane- pisze Komunalnik.
Oświadczenie firmy:
OŚWIADCZENIE DLA MIESZKAŃCÓW
Pliki:
oswiadczenie-dla-mieszkancow