Władze Gorzowa przyznają, że nie najlepiej rozwiązało sprawę w relacjach z przedsiębiorcami i mieszkańcami ul. Sikorskiego. Remont już ruszył, a dopiero teraz urzędnicy organizują spotkania z zainteresowanymi, przedstawiając im harmonogram prac, a co za tym idzie informując o utrudnieniach, jakie ich czekają.
W spotkaniu z przedsiębiorcami uczestniczył wiceprezydent Jacek Szymankiewicz:
Jacek Szymankiewicz przyznaje, że politykę informacyjną w przypadku inwestycji mających tak duży wpływ na życie mieszkańców trzeba będzie poprawić.
W tej chwili trudno jest oszacować straty, jakie mogą ponieść przedsiębiorcy i handlowcy z centrum. Najemcy miejskich lokali mogą liczyć na obniżenie czynszów. Takie lokale stanowią jednak tylko 30 proc. Pozostałe to lokale własnościowe.
6 marca o 18 w sali herbowej Urzędu Miasta odbędzie się spotkanie dla mieszkańców w sprawie remontu ul. Sikorskiego. Urzędnicy zaprezentują pomysł nowego zagospodarowania ulicy, w tym powstającego deptaka; założenia projektu przebudowy, harmonogram remontu oraz planowane zmiany w organizacji ruchu.