Od 1 stycznia zawieszone zostanie funkcjonowanie Biura Obsługi Klienta MZK przy ul. Drzymały.
Od 2012 roku ciągle spada liczba mieszkańców korzystających z usług i pomocy biura- sześć lat temu biuro obsłużyło blisko 18 tysięcy osób, w minionym roku było to już tylko nieco ponad 4,5 tys. MZK podaje, że klienci coraz częściej załatwiają sprawy przez telefon, e-mail lub formularz kontaktowy na stronie internetowej www.mzk-gorzow.com.pl.
Działalność biura przy Drzymały zostanie więc zawieszona, ale wszelkie prowadzone przez nie sprawy tj. sprzedaż powierzchni reklamowych czy przyjmowanie skarg i wniosków przeniesione zostaną do siedziby MZK przy ul. Kostrzyńskiej od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.
Jednocześnie MZK informuje, że kasy biletowe w Centrum Obsługi Klienta MZK przy ul. Drzymały 10 będą nadal otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00 oraz w soboty w godzinach 9.30 – 13.00.