AZS AJP Gorzów to najbardziej medialny klub Orlen Basket Ligi Kobiet według raportu Sponsoring Insight za październik.
Pierwszy miesiąc rozgrywek kobiecej koszykówki w Polsce oraz EuroCup Women w tym sezonie okazał się bardzo udany pod tym względem dla gorzowskiego klubu. Wypracowany w mediach tzw. ekwiwalent reklamowy za październik to blisko 2 000 000 zł. Za AZS AJP znalazły się drużyny z Gdyni, Polkowic i Lublina.
Do tego wyniku przyłożyły się także redakcje Radia Gorzów i Radia Zachód, bo na obu antenach prezentujemy m.in.: relacje z meczów rozgrywanych przez gorzowskie koszykarki.
W przyszłym tygodniu zarówno przed środowym meczem z Besiktasem Stambuł w EuroCup Women i sobotnim z KGHM BC Polkowice w Orlen Basket Lidze Kobiet uruchomimy nasze radiowe Studio Arena w hallu Areny Gorzów.